بهترین کتاب های طراحی UX که هر طراح باید بخواند

 

طراحی UX

در تمام عمرم از هوشمندی خیابانی به جای هوشمندی کتاب دفاع کردم.

برای من همیشه تمرین بیش از تئوری بود، و از تجربیاتم برای هر چیزی که ممکن بود نیاز به کمی اطلاعات داشته باشد استفاده کردم.گوگل تگ منیجر

این تا زمانی بود که به عنوان یک نویسنده محتوای خلاق شروع به کار کردم. به من گفته شد که تعداد زیادی صفحه و وب‌سایت را بخوانم، حتی اگر قبلاً تجربه نوشتن داشتم.

این بهترین کاری بود که انجام دادم.

اکنون، زمانی که در حال ورود به موضوع جدیدی هستم، اولین کاری که انجام می‌دهم این است که چند کتاب را بررسی کنم.

اتفاقا موضوع جدید من این روزها طراحی UX است. و چه شما در یک قایق با من هستید یا نه، نمی‌خواهم همان اشتباهی را که من انجام دادم انجام دهید: دست کم گرفتن یک مطالعه خوب.

برای صرفه جویی در وقت خواندن شما، 12 بهترین کتاب در زمینه طراحی UX را که می توانید در سال 2022 بخوانید، جمع آوری کرده ام.

من حتی آنها را به دسته ها تقسیم کردم! بیایید نگاهی بیندازیم:

چرا باید کتاب هایی در زمینه طراحی UX بخوانید،

بهترین کتاب های طراحی UX،

بهترین کتاب ها برای معرفی طراحی UX،

بهترین کتاب ها برای طراحان مبتدی UX،

بهترین کتاب ها برای دستورالعمل های طراحی UX،

بهترین کتاب ها برای طراحان UX پیشرفته،

بهترین کتاب ها برای نویسندگان UX

چرا کتاب های طراحی UX را بخوانید؟

اجازه دهید این را دوباره بیان کنم: اصلاً چرا کتاب می‌خوانیم؟

این تنها کارآمدترین و قابل اعتمادترین روش برای یادگیری هر موضوعی است.

بیایید واقعی باشیم؛ در سال 2022، مسائل مربوط به اعتبار بسیار زیاد است. ما می خواهیم چیزی یاد بگیریم، اینترنت را بررسی می کنیم، ادعا می کنیم که مطالعه خوبی داریم.

حقیقت این است که گوگل فقط می تواند در مورد اطلاعات جعلی بسیار کار کند – یعنی اگر اصلاً کاری انجام دهد.

من می گویم زمان آن فرا رسیده است که به صفحات خوب بازبینی و بررسی شده یک کتاب بازگردیم.

موافق؟ خوب بازگشت به سوال واقعی ما.روش یادگیری گرامر زبان انگلیسی

چرا باید کتاب هایی در زمینه طراحی UX بخوانیم؟

زیرا ما به عنوان افراد SaaS به آن اطلاعات نیاز داریم؟ از آنجایی که طراحی UX به عنوان یک رشته تحصیلی جداگانه که همه صنایع را در بر می گیرد، در نظر گرفته شده است؟ زیرا این پتانسیل را دارد که دیدگاه هر کارمندی که با مشتری روبروست را در مورد کاری که انجام می دهد گسترش دهد؟

Comments

Popular posts from this blog

معرفی کتاب‌ های کوتاه جذاب برای نوجوانان

معرفی بهترین کتاب هایی که باید برای نوجوانان 13 تا 18 سال بخوانید