معرفی بهترین کتاب ها برای دستورالعمل های طراحی UX

 


1- اصول جهانی طراحی اثر ویلیام لیدول

اگر یک کتاب درسی برای طراحی UX وجود داشت، آن کتاب اصول جهانی طراحی اثر ویلیام لیدول بود.

و منظورم آن است. نویسنده، ویلیام لیدول، شریک و مدیر ارشد تحقیق و توسعه در موسسه علوم مدیریت کاربردی است.سشن در پی اچ پی

این کتاب قدرت خود را از پیشینه علمی خود می گیرد، داده های به خوبی تحقیق شده که به طور معناداری در سراسر کتاب پراکنده شده است تا به درک کمک کند، و همه زمینه ها از قابلیت استفاده تا رفتار انسانی را لمس می کند.

چرا بخوانید؟

اگر به دنبال پایه‌ای برای اصول طراحی UX هستید که می‌توانید اصول طراحی جهانی را مجدداً مرور کنید، ممکن است مطالعه مورد نیاز شما باشد.

علاوه بر این، این کتاب به انواع طراحی می پردازد، به این معنی که می تواند دیدگاه هر طراح را در داخل و خارج از حوزه تخصصی خود نسبتاً بزرگ کند و در عین حال الهام بخش باشد.

من بیش از هفت سال است که از این کتاب به عنوان مبنایی برای محتوا در دوره های طراحی UX خود استفاده می کنم. این بهترین منبع واحد موجود برای اصول طراحی است. اصول طراحی را بر اساس نحوه عملکرد مغز و سیستم بینایی انسان تعیین می کند. با استفاده از این اصول، نه تنها می‌توانید درباره خوب یا بد بودن یک طرح، بلکه *چرا* خوب یا بد بودن آن قضاوت کنید.

2- راهنمای پروژه برای طراحی UX: برای طراحان تجربه کاربری در زمینه یا در حال ساخت توسط راس آنگر و کارولین چندلر

طراحی UX کار سختی است. یک مجموعه مهارت بزرگ برای موفقیت واقعی لازم است. و علاوه بر همه اینها، یک طراح UX باید راه خود را در دنیای تجارت بداند.

A Project Guide to UX Design یک کتاب راهنما برای طراحان UX است که تحت مسئولیت پروژه های طراحی شکسته شده است.

راهنمای پروژه نکات داخلی را برای درک نقش سهامداران در یک پروژه UX، انجام تحقیقات کاربر، انجام سئو، ارائه شخصیت‌ها و موارد دیگر ارائه می‌دهد.

چرا بخوانید؟

چیزی شبیه به راهنمای پروژه برای طراحی UX در بازار وجود ندارد که چنین محبوبیتی به دست آورد. نویسندگان چارچوب خاصی را تعیین نکرده‌اند، اما مطمئن شوید که متوجه می‌شوید در مورد چه چیزی صحبت می‌کنند و در مورد چه چیزی باید مراقب باشید.

این واقعا یک راهنمای عالی برای فشار دادن زمان است.جمله واره های انگلیسی

«راس و کارولین واقعاً خدماتی را برای همه کسانی که یا در UX تازه کار هستند یا مسئولیت‌های جدیدی را در سازمان خود بر عهده می‌گیرند، انجام داده‌اند. این چیزی فراتر از یک راهنمای پروژه است، همانطور که از نام فروتنانه پیداست - از بسیاری جهات، یک راهنمای شغلی برای نحوه استفاده از کلاه های زیادی است که یک متخصص UX باید بر سر بگذارد، از پزشک گرفته تا مدیر پروژه تا مبشر.

Comments

Popular posts from this blog

معرفی کتاب‌ های کوتاه جذاب برای نوجوانان

معرفی بهترین کتاب هایی که باید برای نوجوانان 13 تا 18 سال بخوانید

بهترین کتاب های طراحی UX که هر طراح باید بخواند