هنگ کنگ، کلاس های ورزشی برای کودکان: بدمینتون

 

YMCA ورزش و تفریح هنگ کنگ - کلاس های بدمینتون کودکان

YMCA هنگ کنگ آموزش حرفه ای بدمینتون را برای کودکان سه سال به بالا ارائه می دهد.سفر به کره جنوبی

برنامه های جامع برای تشویق علاقه بچه ها به بدمینتون و همچنین آموزش مهارت های اساسی مورد نیاز برای رقابت و اجرا به آنها است. YMCA کلاس هایی را برای کودکان نوپا و برای بچه هایی ارائه می دهد که فرصتی برای آزمایش مهارت های خود و رقابت با یکدیگر دارند. اگر بچه های کوچک شما به دنبال شروع بالاتر از سطح مبتدی هستند، باید یک ارزیابی (30 دلار) انجام دهند تا مهارت های خود را با مناسب ترین کلاس مطابقت دهند.

انجمن بدمینتون هنگ کنگ (HKBA) - مربیان بدمینتون برای کودکان در هنگ کنگ

HKBA اولین بار در سال 1934 با هدف توسعه بازی در هنگ کنگ تاسیس شد. HKBA برنامه های نوجوانان، برنامه های مدرسه و اردوهای تابستانی را برای بچه هایی که به بدمینتون علاقه دارند ارائه می دهد. طرح آموزش بدمینتون هنگ کنگ توسط HKBA برای کودکان 9 تا 18 ساله که شامل کلاس های آموزشی، امتحانات، مسابقات تک نفره و روزهای سرگرمی تفریحی است، هدف قرار گرفته است. بچه‌های 10 تا 13 ساله که در کار حرفه‌ای خود جدی هستند، می‌توانند به برنامه آموزشی ارتش جوانان کلیدی نگاه کنند و این شانس را داشته باشند که به تیم بدمینتون هنگ کنگ بپیوندند.

سایر کلاس ها و آکادمی های بدمینتون کودکان در هنگ کنگ

انجمن ورزشی جنوب چین (SCAA) - برای کودکان 3 تا 17 سال.

اسکواش نوجوانان باشگاه فوتبال هنگ کنگ (HKFC) - اسکواش برای کودکان تا نوجوانان

HKFC Junior Squash هم برای اعضا و هم غیر اعضای باشگاه باز است و برای کودکان شش سال به بالا مناسب است. این باشگاه که در Happy Valley واقع شده است، هر یکشنبه از سپتامبر تا مه، با پیراهن، راکت، توپ و مربیگری، آموزش اسکواش و سرگرمی را برای بچه ها ارائه می دهد.تشخیص اختلال یادگیری در کودکان

 هدف HKFC Junior Squash ترویج بازی برای بچه ها در عین حال سرگرمی، ایمن ماندن و یادگیری نحوه بهبود و پیشرفت در بازی است.

Comments

Popular posts from this blog

معرفی کتاب‌ های کوتاه جذاب برای نوجوانان

معرفی بهترین کتاب هایی که باید برای نوجوانان 13 تا 18 سال بخوانید

بهترین کتاب های طراحی UX که هر طراح باید بخواند