بهترین کتاب ها برای نویسندگان UX

 

 

فکر کردید طراحان UX دست کم گرفته شده اند؟ دوباره فکر کن

نویسندگان UX احتمالاً نادیده گرفته‌ترین نقش را در UX یک محصول در اکثر شرکت‌ها دارند. در واقع، اغلب از طراحان UX انتظار می رود که نوشتن UX را انجام دهند. و برخی از شرکت ها از توسعه دهندگان محصول انتظار دارند که طراحی UX را انجام دهند.روش ساخت QR code 

این باعث می‌شود افراد فناوری برای کاربران بنویسند. بهترین مسابقه نیست

چه یک نویسنده UX باشید، چه یک طراح UX که بر روی نوشتن UX کار می کند، یا توسعه دهنده ضعیف بالا، در اینجا کتاب های عالی در زمینه نوشتن UX وجود دارد تا نوشته های شما درجه یک باشد.

11- Writing Is Designing: Words and the User Experience اثر Michael J. Metts و Andy Welfle

مشکل اصلی یک نویسنده UX چیست؟

تایید شدن.

با تمام انتخاب هایی که باید انجام دهند و نیاز به همکاری با تیم طراحی، اولین کاری که نویسندگان UX باید انجام دهند این است که تایید شود. بعداً همه اصول و شیوه ها می آید.

این چیزی است که Writing is Designing را به یک کتاب ارزشمند تبدیل می کند. اولین کاری که انجام می دهد بالا کشیدن یک صندلی روی میز طراحی است. سپس نویسندگان به موقعیت‌های واقعی زندگی می‌روند، استراتژی‌هایی را در محیط پروژه و بهترین شیوه‌ها در مورد دیگر جنبه‌های نوشتن برای UX ارائه می‌کنند.

چرا بخوانید؟

Writing is Designing لزوماً مقدمه ای برای کتاب نوشتن UX نیست، اما خواندن آن بسیار آسان است.

اگر قبلاً با طراحی UX آشنا هستید و می‌خواهید روش‌هایی را بیابید که به طور موثر نوشتن UX را بخشی از گردش کار و پروژه‌های خود کنید، این مطلب را حتما بخوانید.

«نویسندگان در به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در حمایت از نوشتن به عنوان یک عمل طراحی تمام عیار، کار بسیار خوبی انجام می دهند. آنها موقعیت‌های واقعی زندگی را که در شروع و مقیاس‌بندی یک رشته نوشتاری پدیدار می‌شوند، فرا می‌خوانند.بوت استرپ چیست

چند چارچوب و تعداد زیادی سؤال نمونه وجود دارد که من مثبت هستم فوراً به من کمک می کند.

Comments

Popular posts from this blog

معرفی کتاب‌ های کوتاه جذاب برای نوجوانان

معرفی بهترین کتاب هایی که باید برای نوجوانان 13 تا 18 سال بخوانید

بهترین کتاب های طراحی UX که هر طراح باید بخواند